יום ראשון , מאי 19 2024
heen
דף הבית / הגות מכתבי הקודש / ולא יצטרכו לאור מנורה – התגלות כב 1-7

ולא יצטרכו לאור מנורה – התגלות כב 1-7

ולא יצטרכו לאור מנורה

התגלות כב 1-7

לאחר מלכות אלף השנים של המשיח כאשר כל המאמינים ייכנסו לירושלים השמימית לנצח נצחים, כבר לא יהיה יותר צורך בשמש, ירח וכוכבים. אבל גם לא יהיה יותר צורך במנורה כי בכל מקום בירושלים השמימית יהיה אור ולא יהיה כלל חושך. אז לא יהיה מצב שאני נמצא בחדר חשוך ואני חייב להדליק נר, פנס או מנורה. גם לא יהיה לילה שבו אנו חייבים אורות במכונית ופנסי רחוב כדי לראות להיכן ללכת. זהו מצב שבאמת יהיה וזו תהיה המציאות החדשה שנחיה בה לעולמי עולמים. בימים ההם אנחנו נאמר “איך יכולנו להסתדר עם החושך שהיה בלילות ועם הפנסים, המנורות והנרות?”.

 

רציתי שנחשוב על עוד אור או נר שלא נזדקק לו יותר בעתיד.

תהלים קיט 105 “נר-לרגלי דברך; ואור, לנתיבתי

כל אחד מאיתנו המאמינים יודע עד כמה דבר אלוהים הוא אור בחיים שלנו. כמו שלא היינו מסתדרים בלילה חשוך ללא פנס, כך גם לא היינו מסתדרים בעולם הזה ללא האור של דבר אלוהים.

 

אבל יגיע היום שנהיה יחד עם אלוהים והאדון ישוע המשיח בירושלים השמימית והם יהיו האור שלנו בכל רגע. לא יהיה מצב שבו אפילו לרגע אחד נהיה בחושך רוחני ונזדקק לפתוח את ספר התנ”ך והברית החדשה על מנת לקבל אור והדרכה. לי זה קצת עצוב שנצטרך להיפרד מהספר היקר הזה, אך בעצם נקבל דבר הרבה יותר טוב, שכן דבר אלוהים הוא רק מראה של הדבר האמיתי.

נוסף על כך כתוב בפרק כא 23 “והשה הוא מנורתה”. אנחנו יודעים שהאדון ישוע נקרא גם דבר אלוהים (יוחנן א 1) כך שגם בירושלים השמימית נוכל לומר “נר לרגלי דברך” אך לא יהיה זה ספר כתבי הקודש אלא יהיה זה שה האלוהים, האדון ישוע המשיח אשר הוא דבר האלוהים.

 

 

ראה גם

לא לעקם את דבר האלוהים – השנייה לקורינתים ד’ 1-3 “ולא לעקם את-דבר האלהים”

לא לעקם את דבר האלוהים – השנייה לקורינתים ד’ 1-3 “ולא לעקם את–דבר האלהים”   …

כתיבת תגובה