יום שישי , מרץ 29 2024
heen
דף הבית / מאמרים ודרשות / צפייה בדרשות / למה אנחנו קוראים לישו בשם: ישוע?

למה אנחנו קוראים לישו בשם: ישוע?

למה אנחנו קוראים לישו בשם: ישוע?

השם של ישוע הוא השם מעל כל שם! גם אם ינסו לשנות את שמו הוא עדיין יישאר מושיע העולם!

 

 

הבשורה על-פי מתי פרק א

א ספר היוחסין של ישוע המשיח בן-דוד בן-אברהם: 2 אברהם הוליד את יצחק, יצחק הוליד את יעקב ויעקב הוליד את יהודה ואת אחיו. 3 יהודה הוליד את פרץ ואת זרח מתמר, פרץ הוליד את חצרון וחצרון הוליד את רם. 4 רם הוליד את עמינדב, עמינדב הוליד את נחשון ונחשון הוליד את שלמון. 5 שלמון הוליד את בעז מרחב, בעז הוליד את עובד מרות ועובד הוליד את ישי. 6 ישי הוליד את דוד המלך, דוד הוליד את שלמה מזו שהיתה אשת אוריה. 7 שלמה הוליד את רחבעם, רחבעם הוליד את אביה ואביה הוליד את אסא.

למה אנחנו קוראים לישו בשם: ישוע?

8 אסא הוליד את יהושפט, יהושפט הוליד את יורם ויורם הוליד את עזיהו. 9 עזיהו הוליד את יותם, יותם הוליד את אחז ואחז הוליד את חזקיהו. 10 חזקיהו הוליד את מנשה, מנשה הוליד את אמון ואמון הוליד את יאשיהו. 11 יאשיהו הוליד את יכניהו ואת אחיו בימי גלות בבל. 12 לאחר שהגלו בבלה הוליד יכניהו את שאלתיאל ושאלתיאל הוליד את זרבבל. 13 זרבבל הוליד את אביהוד, אביהוד הוליד את אליקים ואליקים הוליד את עזור. 14 עזור הוליד את צדוק, צדוק הוליד את יכין ויכין הוליד את אליהוד. 15 אליהוד הוליד את אלעזר, אלעזר הוליד את מתן ומתן הוליד את יעקב. 16 יעקב הוליד את יוסף בעל מרים אשר ממנה נולד ישוע הנקרא משיח.

למה אנחנו קוראים לישו בשם: ישוע?

17 ובכן כל הדורות מאברהם עד דוד ארבעה-עשר דורות, ומדוד עד גלות בבל ארבעה-עשר דורות, ומגלות בבל עד המשיח ארבעה-עשר דורות.

18 כך היתה הלדת ישוע המשיח: מרים אמו היתה מארסת ליוסף ובטרם התאחדו נמצאה הרה לרוח הקדש. 19 יוסף בעלה, שהיה צדיק ולא רצה להציג אותה לחרפה, החליט לשלח אותה בסתר. 20 בעוד שהיה מהרהר בזה נראה אליו מלאך יהוה בחלום ואמר: “יוסף בן דוד, אל תחשש לקחת אליך את מרים אשתך, כי אשר הורה בה מרוח הקדש הוא. 21 היא יולדת בן ואתה תקרא שמו ישוע, כי הוא יושיע את עמו מחטאתיהם.”

למה אנחנו קוראים לישו בשם: ישוע?

22 כל זה ארע למען יתקים מה שדבר אדני בפי הנביא: 23 “הנה העלמה הרה וילדת בן וקראת שמו עמנו אל.” 24 לאחר מכן הקיץ יוסף משנתו ועשה כפי שצוהו מלאך יהוה. הוא לקח אליו את אשתו 25 מבלי שידע אותה עד אשר ילדה בן, וקרא את שמו ישוע.

כיצד ניתן לבחור בחיים הנצחיים?
עליך להאמין שאלוהים שלח את בנו, ישוע המשיח, כדי למות עבור חטאיך כקורבן מכפר וזו תהיה הבחירה שלך בחיים נצחיים. אלוהים מבטיח לכל מי שיאמין שישוע מת עבור חטאיו שהוא יקבל סליחת חטאים וחיי נצח בגן עדן. ולכן יש צורך להחליט להאמין כאשר עוד יום. אל תחכה למחר, משום שמחר יכול להיות היום החשוך שלך ואתה תפספס את ההזדמנות שלך לבחור בחיים. החלט עוד היום להאמין בישוע כמושיע האישי שלך ותבטיח את עתידך הנצחי.
אם החלטת כך, אתה מוזמן להתפלל את התפילה הבאה:
אלוהים, אבי שבשמיים
אלוהי אברהם יצחק ויעקב
אני רוצה לבחור היום בחיים!
אני מתוודה על חטאיי ומבקש שתסלח לי על כל חטאי
אני מאמין שישוע הוא המשיח שמת עבורי וכיפר על חטאי
אנא הדרך אותי בדרכך
אני מתפלל בשמו של ישוע המשיח
אמן.

אם התפללת תפילה זו אתה מוזמן ליצור עמנו קשר ולשתף אותנו במה שאלוהים עשה בליבך.

 

למה אנחנו קוראים לישו בשם: ישוע?

ראה גם

זה עדיין לא מאוחר מדי לחזור לאלוהים

זה עדיין לא מאוחר מדי לחזור לאלוהים

זה עדיין לא מאוחר מדי לחזור לאלוהים

כתיבת תגובה