יום שישי , מרץ 29 2024
heen
דף הבית / סיפורים מעוררי השראה / עקבות רגליים על החול

עקבות רגליים על החול

עקבות רגליים על החול

 

 

לילה אחד חלמתי שאני הולך לאורך החוף עם האדון. סצנות רבות מחיי הבזיקו על פני השמים. בכל סצנה, שמתי לב שיש עקבות רגליים בחול. לפעמים היו שני זוגות של עקבות, פעמים אחרות היה רק זוג עקבות אחד.

זה הטריד אותי כי שמתי לב שבתקופות הקשות של החיים, כשהייתי סובל ייסורים. צער או תבוסה, יכולתי לראות רק זוג עקבות רגליים אחד בחול.

אז אמרתי לאדון ישוע: “אתה הבטחת לי, אדון, שאם אלך בעקבותיך, אתה תלך איתי תמיד. אבל שמתי לב כי בתקופות הקשות ביותר של החיים הופיע רק זוג אחד של עקבות רגליים בחול. למה, כשהייתי זקוק לך ביותר, לא היית שם בשבילי? ”

האדון ישוע השיב: “בזמנים בהם ראית רק זוג אחד של עקבות רגליים בחול,

אני נשאתי אותך על גבי!”

 

עקבות רגליים על החול

אגרת פטרוס הראשונה פרק ה

ה מן הזקנים אשר בקרבכם אבקש, אני הזקן עמיתם ועד סבלות המשיח וגם שתף לכבוד העתיד להתגלות: 2 רעו את עדר אלהים הנמצא עמכם והשגיחו עליו לא מתוך כפיה כי אם ברצון, כרצוי לאלהים; לא בחמדת בצע כי אם בנפש חפצה; 3 לא כרודנים על מה שהפקד בידכם, אלא בהיותכם מופת לצאן. 4 ובהופעת שר הרועים תקבלו עטרת כבוד אשר לא תבל.

5 כמו כן, הצעירים, הכנעו לפני הזקנים. ואולם חגרו כלכם נמיכות רוח איש כלפי רעהו, כי אלהים ללצים הוא-יליץ ולענוים יתן-חן.

עקבות רגליים על החול

6 השפילו עצמכם תחת יד אלהים החזקה, למען ירומם אתכם בעתו. 7 השליכו עליו כל יהבכם, כי הוא דואג לכם. 8היו ערים ועמדו על המשמר. אויבכם השטן משוטט כאריה שואג ומחפש לו לטרף מישהו. 9 עמדו נגדו יציבים באמונה, בידיעה שאותן הצרות עוברות על אחיכם אשר בעולם. 10 ואלהי כל חסד אשר קרא אתכם אל כבודו לעולמים במשיח ישוע, אחרי סבלכם המעט הוא ישלים אתכם וגם ייצב ויחזק ויכונן אתכם. 11 לו הכבוד והגבורה לעולמי עולמים. אמן.

עקבות רגליים על החול

12 ביד האח סילונוס שאני חושבו לנאמן, כתבתי לכם דברים מעטים לעורר ולהעיד כי זהו חסד האלהים, החסד האמתי; עמדו בו. 13 הקהלה אשר בבבל, שנבחרה אתכם, דורשת בשלומכם; וכן גם מרקוס בני. 14 דרשו איש בשלום רעהו בנשיקת אהבה. שלום לכלכם אשר במשיח ישוע.

ראה גם

כיצד להסתכל על עושר בעולם הזה?

כיצד להסתכל על עושר בעולם הזה? הגרף הראשון מראה לנו את ההבדל בסכום הכסף בבנק …

כתיבת תגובה